Allik OÜ on Tervisekassa lepingupartner. Perearsti ja eriarstisaatekirjaga on teenus patsiendile tasuta, ravikindlustatud patsiendi teenuse eest tasub Tervisekassa.
Plaanilise ravijärjekorra pidamise eeskirjad
Ravijärjekorda registreerib füsioterapeut või teine selleks volitatud töötaja telefoni või e-posti vahendusel
- Saabunud ravijärjekorra taotlused registreeritakse esimesel pöördumisel olenemata ravijärjekorra pikkusest ja muudest asjaoludest.
- Registreerimine toimub esimesele vastuvõtuajale. Erandiks on patsiendi enda soov tulla hilisemal ajal.
- Ravijärjekorda kantakse järgmised andmed:
- patsiendi ees- ja perekonnanimi ning isikukood
- planeeritav vastuvõtu aeg
- patsiendi kontaktandmed
Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda telefoni või e-posti teel, teatatakse patsiendile telefoni teel või elektrooniliselt tervishoiuteenuse osutamise aeg.
Teenused saatekirjaga
- Individuaalne füsioteraapia (tervishoiuteenuste loetelus kood 7050)
- Füsioteraapia igapäevases keskkonnas (tervishoiuteenuste loetelus kood 7060)
Visiiditasu
Alates 01.04.2025 rakendub füsioteraapia teenusele saatekirja alusel visiiditasu.
Kindlustatud isiku visiiditasu saatekirja alusel füsioteraapia teenusele tulles on 20 eurot ühe ravijuhtumi kohta, mis tasutakse esmasele visiidile saabudes.
Visiiditasu 5 eurot, kehtib kindlustatud isikule, kes on:
1) alla 19-aastane;
2) rase, välja arvatud käesoleva seaduse § 70 lõike 5 punktis 1 sätestatud juhul;
3) alla üheaastase lapse ema;
4) üle 63-aastane;
5) riikliku pensionikindlustuse seaduse alusel töövõimetuspensioni või vanaduspensioni saaja;
6) töövõimetoetuse seaduse alusel tuvastatud osalise või puuduva töövõimega;
7) töötu tööturumeetmete seaduse tähenduses;
8) sotsiaalhoolekande seaduse alusel toimetulekutoetuse saaja või tema perekonnaliige, kui isikule või tema perekonnale on ambulatoorse eriarstiabi osutamise kuul või sellele eelnenud kahel kuul makstud toimetulekutoetust.
Tasuliste teenuste osutamise tingimused
Tasulist tervishoiuteenust osutatakse juhul, kui:
- tervishoiuteenust soovib saada Eesti Tervisekassas kindlustamata isik;
- isikul puudub Euroopa Liidu ravikindlustuskaart või muu aktsepteeritav ravikindlustus;
- Eesti Tervisekassa ei rahasta soovitud teenust;
- kindlustatud isik soovib pöörduda vastuvõtule ilma saatekirjata.
Kaebuste lahendamise kord
Kaebust on võimalik esitada telefoni teel numbril +372 5625 4000 või e-kirjaga aadressil fysioallik@gmail.com
Kaebusi on õigus esitada ka alltoodud ametiasutustele:
- Terviseamet, e-post: info@terviseamet.ee, telefon: +372 794 3500
- Tervisekassa, e-post: info@tervisekassa.ee, telefon: +372 669 6630
Vastutuskindlustus
Kindlustusandja: PZU Kindlustus (AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal)
Kahjunõude esitamine: tervishoiuteenuse osutaja kontakt või PZU Iseteenindus
Kahju esitamiseks palun täitke PZU Iseteeninduses olev vorm ning kindlustusandja võtab teiega ühendust